Tuesday, April 28, 2009

Ustaz Rasul Dahari

http://www.youtube.com/watch?v=T7nUQNlNgPQ



http://www.youtube.com/watch?v=d03YFVeWRUw

http://www.youtube.com/watch?v=5V2du0XdwCw

http://www.youtube.com/watch?v=IXgvfdDa50k

http://www.youtube.com/watch?v=BuyhwT9IiSg



Muslims of Wangsa Maju are encouraged to post articles and recordings.

8 comments:

wali keramat said...

Kenapa Surau ni dijadikan sarang Wahabi?Rasul Dahri tu akidahnya menyesatkan, kenapa dipanggil.AJK surau kena check dgn JAKIM atau JAWI dulu sebelum ambil Rasul Dahri.Di Johor beliau dilarang berceramah dan akan ditangkap.Tak tahulah kalau AJK surau ni penyokong Wahabi semuanya.

lan said...

saudara bercakap wahabi tu saudara tahu ke wahabi tu apa? mazhab baru ke? ke suka menyebut wahabi sekadar mengikut orang lain

tolongla kalau tak tahu baik diam aje dan kalau sanggup pi la dengar sendiri kuliah Rasul Dari dan nilai sendiri.. jangan tahu ambil cara mudah, mengata dari jauh tapi diri sendiri yang tak mahu mencari kebenaran

Anonymous said...

Wali Keramat, hendaklah kamu bertaubat kpd Allah!Mudahnya menyesatkan org... Yang mengatakan bidaah itu bukan Rasul dahari,tetapi Rasulullah sendiri.. Rasul Dahari hanya menyampaikan aje.Tak nak dengar majlis ilmu, tak payah dtng.Ini ajak org jangan mengaji ni apahal! Nama sedap wali keramat.. macam ni ke Wali?

graha said...

Salam, bila Ustaz Rasul Dahri ni akan dtg beri kuliah di Surau An-Naim lg ye? Sy selalu mengikuti kuliah beliau di youtube je. Sbb sy ada juga cari web page beliau di www.rasuldahri.com tp xleh masuk web tu.

graha said...

Salam, bila Ustaz Rasul Dahri ni akan dtg beri kuliah di Surau An-Naim lg ye? Sy selalu mengikuti kuliah beliau di youtube je. Sbb sy ada juga cari web page beliau di www.rasuldahri.com tp xleh masuk web tu.

Adam said...

Budak-budak preman memang begitu. Jangankan bercakap tentang mazahab dalam Islam, JAKIM pun mereka ini tak tahu sebenarnya. Umat Islam bukan disyaratkan untuk menganuti salah satu mazahab terbesar dan tersohor iaitu Mazahab Hanafi, Maliki, Safi'ii dan Hambali. Mazahab-mazahab ini adalah sebahagian daripada sumber rujukan dalam menentukan beberapa petua. Banyak sumber daripada keempat-empat mazahab ini dirujuk oleh JAKIM. Masalah Mazahab tidak penting. Kalau Ustaz Rasul dianggap Wahabi tetapi Akidahnya dan Amalannya berlandaskan Quraan dan hadits, apa yang silapnya? Si preman ini yang mengaku Mazahab Safi'ii tapi tak tahu pun akidah Safi'ii!

papa said...

wali tukar jadi kuali lerr...

Anonymous said...

akum.. aku tak sempat nak baca coment smpi habis..
Kalau korang rasa korang betul sekadar khilaf ulamak so allah maha mengetahui..
Tapi kalau nak tau apa wahabi tu apa bahaya dia ape masalah dia kiyai uzairon pesantren ditenboro dah sediakan 30gigabyte dalil jawapan sangkalan segalanya tentang perkara yang berkaitan wahabi.. Semua jawapan ada reference terpeinci..
Rasa tak puas hati cari dengar dengan hati yang terbuka.. Kata khilaf pendapat so dengar dengan hati terbuka.. Perintah allah ni berat so hati mau kene besar kalau tak besar nanti hati tu pecah takleh tampung perintah allah sunnah nabi dan teguran2 yang berat2.. Rasa korang betul allah maha mengetahui.. Daa subuh daa.. Aku gerrak dulu..